سئوالات متداول
حساب کاربری
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ : شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحهای منتقل میشوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ : برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود
ثبت و پیگیری سفارش
دوست دارم از لوکس چری خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
پاسخ : علاوه بر سابقه و تجربه کاری بالای وب سایت لوکس چری، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت لوکس چری با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید
همچنین لوکس چری با نزدیک به یک سال سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات به بیش از هزاران مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه لوازم لوکس خودرو نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد لوکس چری استفاده کنید
آیا برای خرید ازلوکس چری، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ : بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید
با عضویت در لوکس چری میتوانید
- سریعتر و سادهتر خرید کنید
- به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید
- لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
- در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
لازم به ذکر است که برای ثبت نام حتمی لازم نیست ایمیل واقعی وارد کنید و هر گونه ایمیلی که فرمت ایمیل را داشته باشد قابل قبول است ولی اگر ایمیل واقعی باشد ما میتوانیم اطلاعات خرید و همچین در صورت فراموشی رمز عبور امکان بازگشت رمز برای شما از طریق ایمیل واقعی امکان پذیر میباشد.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ : شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید
آیا میتوانم برای شخص دیگری از لوکس چری خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ : بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴ مرحله تکمیل خواهد شد
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
پاسخ: لوکس چری با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید
آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ : خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت لوکس چری با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند
میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ : تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید . پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید. ۰۹۰۳۱۱۱۶۳۹۵
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با لوکس چری تماس بگیرم؟
پاسخ : خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش لوکس چری با شما تماس خواهند گرفت
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ : بله اما فقط در ساعت 9صبح تا ۷ شب با شماره ۰۹۰۳۱۱۱۶۳۹۵ تماس بگیرید
آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
پاسخ : کالاهای دارای قیمت که در سایت لوکس چری با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار لوکس چری موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد.
پرداخت
مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
پاسخ : همگی کاربران لوکس چری میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت لوکس چری، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت پس از تماس و هماهنگی با شماره ۰۹۰۳۱۱۱۶۳۹۵ وجود دارد
با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ : شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت لوکس چری، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید
هم اکنون بانکهای آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرضالحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.
آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیتهایی دارد؟
پاسخ : فعلا امکان پرداخت در محل برای خرید از سایت لوکس چری وجود ندارد.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ : گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود
آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت لوکس چری امن است؟
پاسخ : پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از لوکس چری که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید
– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد
– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید
– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید
ارسال سفارشات
سفارش خود را به چه روشهایی میتوانم تحویل بگیرم؟
پاسخ : در سرتاسر کشور سفارشها با پست پیشتاز ارسال میشوند
هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ : هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد
آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ : زمان رسیدن ارسالها پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از ۲۴ تا ۷۲ ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمیتوان به طور دقیق تعیین کرد.
میتوانم کالایی را که سفارش دادهام با مراجعه به لوکس چری به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ : بله ، پس از هماهنگی با شماره ۰۹۰۳۱۱۱۶۳۹۵ این امر امکان پذیر است.
سفارشها چه زمانی به پست تحویل داده میشود؟
پاسخ: همه سفارشها پس از طی مراحل پردازش، در اولین روز پس از سفارش تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات لوکس چری میشوند
خدمات پس از فروش
آیا همه کالاها، شامل گارانتی تعویض، میشوند؟
پاسخ بله ، در صورت مغایرت بین سفارش و کالای ارسال شده امکان تعویض وجود دارد. توجه داشته باشید پس از دریافت کالا تنها ۲۴ ساعت مهلت اعلام مشکل وجود دارد و مشتری میبایست بلافاصله بعد از تحویل سفارش خود مشکلات را از طریق شماره های تماس با فروشگاه در میان بگذارد
بعد از ۲۴ ساعت فروشگاه هیچ دلیلی را موجه نمیداند
در صورتی که در زمان ۲۴ ساعت با فروشگاه تماس گرفته شود و مشکل مطرح شده قابل قبول برای بازگشت و تعویض کالا باشد میباست کالای خریداری شده ظرف مدت نهایت ۷ روز به فروشگاه بازگردانده شود
در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد میشود؟
پاسخ : هنگامی که کالایی بازپس فرستاده شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش لوکس چری،در صورتی که کالا در انبار موجود باشد تعویض و دوباره ارسال میشود و در صورت موجود نبودن کالا هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد اما در صورتی که در واحد کارشناسی دلیل خریدار مورد قبول واقع نشود کالا به خریدار بازگردانده میشود که باز هم هزینه ارسال برعهده مشتری میباشد
نحوه فعالیت لوکس چری
آیا لوکس چری در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟
پاسخ :
شعبه مرکزی : تهران ، دریاچه چیتگر، میدان موج، نبش نور دوم، داخل پارکینگ رفاه، طبقه همکف، فروشگاه لوکس چری
شماره تماس: ۰۹۰۳۱۱۱۶۳۹۵
شعبه شرق تهران: بلوار نبرد جنوبی، چهارراه زمزم، خیابان شمشاد، روبروی بنفشه یازدهم، طبقه فوقانی شهروند، شماره ۳۳
شماره تماس : ۰۹۳۵۷۶۵۲۶۲۳
شعبه اصفهان : دولت آباد، خیابان مقداد
شماره تماس : ۰۹۱۳۵۴۷۷۷۹۷
شعبه مشهد : بلوار پیروزی، کوثر جنوبی ۷ ، پلاک ۲۲
شماره تماس : ۰۹۱۵۳۵۸۲۹۳۶
شعبه کرج : پل فردیس، بلوار چمران، خیابان کشتارگاه، خیابان نامجو، روبروی کوچه پاسداران شمالی
شماره تماس :۰۹۳۶۳۶۴۶۹۲